Hjelp

Adgang. Kommer du ikke inn?

Bruker du kort?

  • Man må trekke kortet fort og bestemt gjennom kortleseren med magnetstripe inn og til høyre
  • Magnetstripe på kortet kan være slitt. Bestill deg så nytt kort
  • Har du fått nytt kort siden sist? Da må du endre adgangskort på min side

Bruker du App?

  • App laster du ned på appstore/google play. Den heter fitnesspoint og ser slik ut
  • Du logger inn på app med brukernavn og passordet du laget ved registrering
  • Du må ha på bluetooth når du står ved inngangsdøra
  • Avinnstaller og innstaller app på nytt om det ikke virker

Betalinger

  • Logg inn på min side. Her ser du din saldo
  • Må du betale skyldig beløp. Gå på "historikk" og velg den faktura som må betales, merket med rød farge. Velg "betal nå". Nå kan du betale med betalingskort som ligger inne, eller bruke et annet
  • Ved forsinket betaling legges det på purregebyr
  • Du blir trukket på samme dato hver måned om dette ikke er endret. Du betaler i forkant av hver måned
  • Skulle du gjøre feil, og betale for mye eller dobbelt beløp vil systemet regulere dette til neste betaling/trekk. Slapp av, ingen penger blir borte
  • Det refunderes ikke penger hos oss. Du er selv ansvarlig for å holde kontroll på medlemskapet ditt

Glemt noe inne på senteret?

Vi opplever ofte at noen glemmer igjen ulike ting etter trening. Noe av det havner hos oss, og andre ting blir borte for godt.

Vi på paulsbyen gym er ikke ansvarlig for andres verdisaker, og all oppbevaring skjer på eget ansvar

Savner du noe og ikke finner det så gi oss beskjed på hva du har mistet, og når dette skjedde. Og gjerne hvor gjenstanden ble lagt. Send til oss her

  • Vi har kameraovervåkning på senteret, og følger med på det meste av hva som foregår


Andre ting du lurer på?

  • Er det utstyr du savner, ting du er misfornøyd med så ta kontakt. Send til oss her
: